Яким би працьовитим не вважався український народ, а відпочивати він теж любить, вміє і грошей на свій відпочинок зазвичай не шкодує. У той же час і марнотратними українців теж не назвеш. Просто не всі знають про те, як за допомогою спеціальних сервісів і доступу до інтернету істотно заощадити на оплаті готелів та оренди житла на відпочинку. FinAdviser розібрався в цьому питанні, і готовий розповісти, як уберегти свої кревні і не переплачувати, в цій статті.
Це спеціальні онлайн-сервіси, що дозволяють знаходити, вивчати і порівнювати пропозиції різних готелів, а також бронювати номери і інше житло заздалегідь. Для пошуку інформації їх застосовують багато, але далеко не всі знають про те, що більшість таких ресурсів не просто оглядають житло і готелі, але співпрацюють з ними на індивідуальних умовах. Як це розуміти?
Що ми уявляємо, коли говоримо про порівняння цін на готелі? Та приблизно те ж, що і при порівнянні кредитів. Якщо ви розглянете умови різних кредитних продуктів на нашому сайті, ви зможете більш ніж об'єктивно оцінити ситуацію на ринку, оскільки умови за кредитними продуктами відповідають зазначеним на сайтах кредиторів. Але з букінгом ситуація інша - один і той же готель може бути дорожчим або дешевшим на різних сайтах. І це важливо знати, якщо ви хочете відпочивати в хороших умовах і не переплачувати за готель.
Крім того, важливо враховувати, що на різних ресурсах також є абсолютно різна кількість пропозицій за різними напрямками. Якщо ви використовуєте ресурс, на якому їх менше, ніж на інших, ви від початку обмежуєте себе у виборі.
Для порівняння ми вибрали найбільш популярні в українців майданчики, а також країни, які традиційно користуються великим попитом в українців. Це, звичайно ж, Туреччина, Греція, Італія, Іспанія і Грузія, яка користується величезною популярністю серед наших співгромадян.
Ресурс/Країна |
Туреччина, Стамбул |
Греція, Афіни |
Італія, Рим |
Іспанія, Мадрид |
Грузія, Тбілісі |
---|---|---|---|---|---|
Hotels Combined |
4174 |
2640 |
12690 |
3093 |
2502 |
Booking.com |
Від 1594 до 3208 варіантів в залежності від частини міста |
4064 |
8436 |
2865 |
2796 |
Agoda |
4222 |
1603 |
4762 |
1238 |
1741 |
Trip.com |
2140 |
705 |
3007 |
793 |
316 |
City.Travel |
858 |
182 |
771 |
292 |
52 |
Airbnb |
Більше 300 |
Більше 300 |
Більше 300 |
Більше 300 |
Більше 300 |
Як ми вже згадували, на деяких сервісах ціни можуть істотно відрізнятися і це важливо враховувати при пошуку пропозицій. Якщо проводити пошук цін на одні й ті ж позиції в різні часові проміжки, то часом можна виявити явного лідера за цінами, у якого в більшості випадків все дешевше. Чому часом? Тому що це не постійна тенденція - є фактори сезонності, маркетингу, партнерських відносин з готелями та інші.
Найчастіше все виглядає трохи інакше - як в магазинах. В одному дешевша гречка, але дорожчий рис. В іншому навпаки. Наприклад, якщо взяти п'ять різних готелів і перевірити їх на даних ресурсах, то майже на кожному з них хоч на один з цих готелів буде найвигідніша ціна. Тому при плануванні поїздки резонно витратити зайві 5-10 хвилин і промоніторити ціни на обраний вами готель на всіх ресурсах, якщо він популярний і його пропонують багато майданчиків.
При цьому важливо також враховувати тип майданчика. А саме, чи є він безпосередньо самостійним сервісом для букінга або ж збирає пропозиції з таких сервісів. Не тільки готелі ведуть партнерські відносини з такими сайтами, але і самі сайти готові співпрацювати з майданчиками, які вкладаються в свій розвиток і є, по суті, маркетплейсами з букінг-сервісами. Яскравий тому приклад - Hotels Combined. Як видно в нашій таблиці, пропозицій на ньому найбільше й причина тому проста - він збирає кращі пропозиції окремих букінг-сервісів і розміщує у себе.
21 вересня 2021 р.
Поділитись
Курс валют